Gdzie możesz znaleźć swoich klientów, jakie social media ich interesują i dlaczego to takie ważne? Właśnie takie pytania zadam Ci przed stworzeniem planu działania.
Rozmawiamy, o tym, jakie cele chcesz osiągnąć dzięki obecności w social media. Tworzę strategię działania, razem ustalamy częstotliwość wpisów i szczegółowy plan.
W umowie określam, jak często mają pojawiać się wpisy, czy sam chcesz dostarczać zdjęcia i tematy postów. Tworzę proste grafiki, nawiązując kontakt z odbiorcami.
.
Po podpisaniu umowy tworzę nowy profil w social media lub przejmuję ten, który już funkcjonował. Planuję wpisy z wyprzedzeniem i konsultuję ich tematykę.
Tworzę strategię działania w mediach społecznościowych. Ustalam cel i testuję nowe pomysły.
Treść jest ważna, ale to jak ją przekażesz, jest równie ważne. Na Twoim profilu odbiorca musi czuć się naprawdę dobrze.
Treść i grafika to naprawdę dobrana para. Sprawię, że odbiorcy będą kojarzyli Twoją markę w social media.